Сучасних дітей потрібно навчати писати та читати мінімум з 8 років. Такі діти інші на нейрофізіологічному рівні, пояснює Катерина Ясько, психолог, спеціаліст з освіти та член громадської ради при міністерстві освіти України, повідомляють Патріоти України з посиланням на Gazeta.ua.

“Старше покоління як правило народжувалось природнім способом, без кесаревого розтину, зростали на молочному годуванні, їли бабусині млинці з джемом, лазили по деревах, грали “Море хвилюється раз”, багато кого віддавали в село на літо.

Сучасне покоління сидить в “айпадах” і “айфонах” замість того, щоб розвивати мозок координацією рухів. Змінюється весь нейрофізіологічний апарат сприйняття. Народжується більше дітей з екогормональною терапією в лоні матері. Неприродні пологи, штучне годування. Це змінює нервову систему”, – каже Катерина Ясько.

Крім цього, кількість дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності щороку зростає.

“У світі зростає кількість дітей з аутизмом. В Україні поки менше. Можливо це ГМО, можливо еволюційні процеси. Тому цих дітей важливо навчати емоційному інтелекту. Я вважаю, що молодша школа — це час для спілкування, соціальних навичок, вміння дружити, піклуватися один про одного, про світ навколо, це час для того, щоб розуміти основи етикету, моральні якості. Тобто час, коли дитину потрібно виховувати більше, ніж навчати”, – додала Ясько.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!