Володимир-Волинська птахофабрика, що входить до групи компаній  Openmind, запускає виробництво курятини під новим брендом – «Епікур». Пише “Про Агро” з посиланням на “Діло”

У вересні 2017 року співвласник компанії Олексій Коваленко анаонсував запуск нової торгової марки, більш преміальної у порівнянні “Чебатурочкою”. Як зазначив він, технологія вирощування має більш високу собівартість. У той же час за рахунок ефективності виробництва дорожчання не буде таким значним. Ціни будуть вищі за середні, але подорожчання не стане різким, оскільки буде надана можливість людям спробувати нову продукцію. Така ціна входу на ринок. Надалі рівень цін визначатиме економіка виробництва і попиту відповідно.

За словами Коваленка, частина потужностей буде віддана під виробництво нової продукції.
Наскільки ця квота буде велика, залежить від ринку – від того, як відреагує покупець. Реалізація інвестпроекту безпосередньо пов’язана з покращенням якості  продукції і буде сприяти збільшенню цієї квоти. Тому буде збережено поки дві торгові марки.

Нова продукція буде реалізовуватись у мережовому роздрібу, а під ТМ “Чебатурочка” буде й надалі продаватись через мережу фірмових франчайзингових магазинів.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!