Звіт директора Бізнес-Центру, основні зміни в податковому законодавстві та порядок оплати реабілітаційного лікування слухалося  25 січня на розширеному засіданні координаційної ради з підприємцями Володимира-Волинського.

Спершу присутнім було подано звіт за рік роботи Бізнес-Центру, який у слайдовому форматі презентувала його директор Оксана Сапіга.  Основне поле діяльності центру, як зазначила в розмові Оксана, –  допомога підприємцям міста, зокрема у пошуку робочої сили, оформленні звітності, презентації їх діяльності та тісної співпраці у підготовці різнопланових заходів, виставок, професійних свят, доброчинних  та святкових акцій.  Поряд з тим, Бізнес-центр розробив та подав декілька заявок на грантові проекти. Задля  налагодження    двосторонньої роботи центр працює в онлайн режимі, де кожний підприємець може для себе віднайти багато корисного та цікавого.

Керівник місцевого управління фонду соціального страхування Григорій Цаль-Цалько  озвучив основні зміни, які торкаються   реабілітаційного лікування застрахованої особи за рахунок коштів фонду соцстраху. Для того аби продовжити реабілітацію після важкої хвороби чи оперативного втручання в санаторно–курортних закладах, потрібно мати рекомендації лікаря, заключення ЛКК та подати заяву до фонду.  Термін безкоштовної реабілітації – до 24-х днів, оплата – від 500 до 600 гривень за добу.

У подальшому підприємцям було доведено  основні зміни у пенсійному, податковому законодавствах та  вимоги щодо оформлення безробітних на громадські та тимчасові роботи.

На завершення зустрічі начальник управління економіки та інвестицій Оксана Субицька, в контексті підготовки до 1030-ої річниці міста, закликала підприємців привести до порядку фасади офісних приміщень та торгових закладів, аншлаги і вивіски. Заступник міського голови Лариса Кулікова, зважаючи на непоодинокі випадки реалізації неякісної продукції та товарів, попередила підприємців про те, що у місті створена   робоча група, яка найближчим часом проводитиме перевірки торговельних закладів.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!