У 2017 році споживачі природного газу області звертались до «Волиньгазу» близько 240 тис. разів. Зокрема, до Володимир-Волинського центру обслуговування  за консультаціями звернулось 33 тисячі абонентів. Найчастіше споживачі використовували дистанційні сервіси: SMS-повідомлення та консультації телефоном. Найбільшу активність споживачів фахівці компанії зафіксували навесні та восени. Зокрема, жителі Володимира-Волинського надіслали понад 23 тисячі звернень до центру.

Найпопулярнішим сервісом, на який припадає більшість звернень, залишаються дзвінки до контакт-центру. Загалом, за рік споживачі «Волиньгазу» звернулись  півмільйона  разів. Окрім передачі показань лічильників, клієнти компанії можуть отримати консультації від фахівців стосовно стану свого особового рахунку, передати показання лічильника чи отримати роз’яснення щодо квитанції.

Цілодобовий зв’язок із газовою компанією забезпечує послуга інтерактивного меню IVR. В минулому році споживачі скористались цим сервісом 46 тис. разів. Клієнт вводить за допомогою тонального набору запропоновані варіанти та отримує записи голосових повідомлень на найбільш поширені запитання. За рік популярність цієї послуги зросла на 50%.

«Високо оцінили зручність дистанційних сервісів мешканці районів і віддалених сіл. Адже зникає потреба добиратися до центрів обслуговування клієнтів, щоб отримати необхідну інформацію. Особливої популярності набуває «Особистий кабінет».  Насьогодні  переваги сервісу оцінили майже 34 тис. волинян, а торік  його популярність, зокрема,  кількість реєстрацій збільшилась на понад 30%», – каже начальник управління клієнтського сервісу «Волиньгаз»  Юрій Петрук.

Зараз цим сервісом користується близько 35 тис. домогосподарств. Упродовж минулого року вони передали показання лічильників 200 тис. разів. Також в режимі онлайн можна надіслати запитання, залишити відгук  чи записатися на прийом до керівників газової компанії. Всі звернення направляються до контакт-центру, який обробляє інформацію.

Минулого року оператори контакт-центру газорозподільної компанії прийняли та опрацювали понад 1000 письмових звернень від споживачів. Більшість стосувалися  встановлення безплатного лічильника– 33% та  нарахування за послуги газопостачання – 31%. Також майже 900 консультацій фахівці Контакт-центру надали волинським споживачам на e-mail.

Ще одним доступним онлайн-способом передачі показань лічильника чи отримання інформації щодо балансу поточного рахунку є СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Цим сервісом компанії клієнти скористались близько 20 тис разів.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!