Продукцію Володимир-Волинського підприємства «Аватон» знають по всій Україні. М’які, махрові яскравого кольору рушники та простирадла, виготовлені трикотажним методом та ще й за доступною ціною користуються попитом навіть у найвибагливішого покупця. Напевно тому, колектив нагороджено золотою медаллю загальнонаціонального конкурсу „Вища проба” за бездоганну якість продукції та послуг. Засновник та керівник «Аватона» – Анатолій Ревін отримав почесну відзнаку «За заслуги перед містом», окрім того, його ім’я потрапило до сотні  найвпливовіших людей Волині.

   Про те, як і чим живе  підприємство? Де реалізовує продукцію, та чим вона відрізняється від іншої, а також з якими проблемами зіштовхується, видання дізнавалось безпосередньо у директора Анатолія РЕВІНА.

– Анатоліє Вікторовичу, ви засновували «Аватон» тринадцять років тому. Що наштовхнуло вас на цю ідею?

– Вивчаючи ринок, найперше бралось до уваги те, чого потребує споживач, і чого у країні немає? І прийшов до висновку, що виробництво  махрових рушників є тією незаповненою нішею на ринку. На той час єдиним виробником, який виготовляв подібну продукцію, була Херсонська бавовняна фабрика, яка знаходилась на межі банкрутства. Тож я вхопився за ідею і почав її розвивати.

– За якою технологією виготовляється продукція?

– Лише трикотажним методом. Завдяки йому рушники є м’якими, а з кожним пранням вони не тільки не втрачають своїх властивостей вбирання води, а й стають ще м’якішими. Окрім того, продукція є екологічно чистою, оскільки містить сто відсотків бавовни.

– Де реалізовуєте її?

– Ринком збуту є Україна. Майже в усіх її куточках можна придбати наші  рушники та простирадла найвищого гатунку. Варто зазначити, що цінова політика є доступною для будь-якого споживача, оскільки розрахована на середній клас. Окрім того, однієї з її родзинок є яскрава кольорова гама.

– Чи не збираєтесь виходити на Європу?

– Ще не охоплений повністю український ринок. Коли досягнемо поставленої мети, подумаємо над цим. Зараз працюємо над вирішенням питання щодо придбання обладнання, яке дозволить виготовляти логотипи. Це дасть можливість збільшити попит, насамперед, забезпечити готельні комплекси нашою продукцією. Розглядались варіанти вишивки, але, вивчивши цінову політику, прийшли до висновку, що це невигідно. Оскільки вартість роботи дорівнюватиме вартості самої продукції.

– Яка ситуація з кадрами?

-Маємо брак спеціалістів. Не вистачає операторів для роботи на станках, але  намагаємось розв’язати цю проблему.

– До речі, скільки трудиться людей на підприємстві?

– Колектив налічує двадцять п’ять чоловік.

– Які підприємства ще займаються виготовленням махрової продукції?

-В Україні більше таких немає. І у цьому наша перевага.

– З якими проблемами зіштовхуєтесь?

– Наше обладнання є унікальним, оскільки було виготовлено на спеціальне замовлення за часів Радянського Союзу німецькими виробниками. Ним могли похвалитися одиничні підприємства Молдови, Білорусі, Росії та України. Мені пощастило придбати його у досить хорошому стані, однак зараз зіткнулись з проблемою заміни голок. А їх, на жаль, уже не виробляють. Тому доводиться шукати вихід з ситуації.

– Чи легко провадити бізнес у наш час?

-Зізнаюсь, – це непросто, оскільки немає стабільності. Тому неможливо нічого спланувати.

– Як вплинула військові дії на сході на роботу підприємства?

– Обсяг  реалізації на початку впав. Це пов’язано ще й з анексією Криму, де також реалізовувалась наша  продукція. Але ми постійно шукаємо нові ринки збуту, тож зараз, можна сказати, почали заповнювати цю нішу.

– Відомо, що на початку агресії ви допомагали війську…

– Я й зараз продовжую це робити. І не тільки армії. У 2014 році відправили партію рушників у Харківський військовий госпіталь. Допомагав коштами на придбання медичного обладнання для Луцького шпиталю.

– Скільки часу у вас займає робота, як відпочиваєте та чим захоплюєтесь?

-Я майже весь час зайнятий. Тож часу на відпочинок залишається мало. Однак намагаюсь його віднайти. Люблю посидіти з вудкою на березі річки чи озера. Оскільки 40 років є мисливцем, у сезон полювання з друзями виїжджаємо постріляти дичину.

– У чому секрет успіху Анатолія Ревіна?

-Все, що ти робиш, робити так, щоб потім не було соромно.

 

 

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!