Нову систему оцінювання, за якою відзначатимуть прогрес учня, а не порівнюватимуть школярів між собою, хочуть ввести в молодшій школі. Про це   повідомляє 112 Украина.

Планується, що замість табелів з оцінками, смайликів, “хмаринок” і “сонечок” учні отримуватимуть свідоцтва про досягнення.   У свідоцтві будуть окремо оцінюватися так звані соціальні і робочі компетентності (наприклад, чи була дитина активною на уроці, чи виявляла самостійність, чи виказувала власне заохочення).

У  другій частині компетентності оцінюються предметно. Для оцінювання пропонується чотирирівнева система: “значні успіхи”, “демонструє помітний прогрес”, “досягає результату з допомогою вчителя”, “вимагає значної уваги і допомоги”. Наприклад, на уроках української мови дитину оцінюватимуть по тому, як уважно вона слухає, чи зрозуміло висловлює власні потреби, чи знає всі букви алфавіту, чи читає з відповідною інтонацією, чи пише під диктовку речення з трьох-чотирьох слів.

На математиці спостерігатимуть, чи орієнтується учень у просторі, чи може додати і відняти числа в межах 10, чи вирішує прості завдання, чи розрізняє геометричні форми предметів між собою, чи вимірює довжину об’єктів за допомогою підручних засобів.

Нова модель, на думку розробників, формує в дитини впевненість у собі, роблячи акцент на його сильних сторонах, а не на помилках.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!