Медична реформа в Україні пішла ще далі. З вересня стартує новий проект – громадяни зможуть дзвонити на гарячу лінію та повідомляти про порушення, залишати скарги щодо неналежного медичного обслуговування чи здирництва. Про це повідомили представники Державної служби охорони здоров’я.

За словами глави служби Олега Петренка тепер відповідні органи реагуватимуть на скарги щодо поганого обслуговування пацієнтів, а також фіксуватимуть спроби вимагання грошей.

Якщо медична установа буде неякісно надавати послуги або відмовить пацієнтові, НСЗУ може розірвати з ним договір. Крім того,  якщо на одну установу буде надходити багато скарг, служба зможе ініціювати перевірки як документації, так і роботу медико-експертної комісії МОЗ в разі, якщо порушення стосуються медичної допомоги. Також українці матимуть змогу слідкувати за історією звернень громадян на гарячу лінію та реакцією на них.

Крім того, на сторінці Уляни Супрун у Facebook кожен може ознайомитися із переліком безкоштовних медичних послуг за програмою «Гроші ходять за пацієнтом».

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!