Основною метою створення проморолика є популяризація міста Володимира-Волинського як туристично, культурно, гастрономічно та інвестиційно привабливого міста, для привернення уваги широкого кола туристів та інвесторів з України та усього світу.
Промоційний ролик виготовлять у вигляді «живої» зйомки високої якості, у поєднанні з комп’ютерною графікою та з використанням сучасного музичного оформлення.
При зйомці знакових туристичних об’єктів Володимира-Волинського використовуватимуть квадрокоптер. Відомо, що у відео обов’язково покажуть парк Слов’янський, пам’ятки історії та архітектури Володимира.
Відео зроблять двома мовами – українською та англійською. Виготовити проморолик мають до 25 листопада. Обійдеться місту він у 70 тисяч гривень.
   Однак цікавим є той факт, що рік тому проморолик, основною метою якого є презентація історичної, культурної, гастрономічної привабливості міста у Всесвітній Мережі Інтернет, щоб закликати у місто масового туриста (як географічного, так і релігійного), а також стратегічного інвестора, який став переможцем у конкурсі громадських проектів  участі, автором якого є Світлана Федонюк, так і не побачив світ. Дивно, чи не так? Коли у той час інші переможці змогли реалізувати свої проекти. Цікаво було б почути причину відповідальних осіб за культуру у місті: у чому причина? І хто є автором цього проморолика?

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!