«Чорна п’ятниця» – день шалених знижок і розпродажу. У цей день за кордоном діють шалені знижки на усі практично товари. А ось в Україні багато відомих торгових мереж по-своєму організовують «чорну п’ятницю»  .

У Володимирі  «чорна п’ятниця»  оголошена у «Копійці». Ще напередодні поблизу цих торгових точок були розвішені рекламки, на яких вказувалося, що на більш як 7 тисяч товарів діятимуть знижки до 60 відсотків. Заманлива пропозиція. Тому вранці кореспондент видання вирішив зазирнути у магазин.

Перш за все важко було зорієнтуватися, на який товар діють знижки. Цінники не змінені. Тільки поверх поличок над певними товарами приклеїли смужки паперу,   на яких  був написаний відсток знижки.

Тому покупцям доводилося в умі, як кажуть, вираховувати самому, у що ж обійдеться покупка. Та й відсотки знижки не перевищували порогу у 35. І то на не надто ходовий товар: мочалки, туалетний папір, паперові рушники, серветки. На усе решту, – миючі засоби, різноманітний посуд та кухонне начиння знижка не підіймалася вище 15-25 відсотків. А де ж обіцяні 60?

Українські експерти наголошують, що «чорним п’ятницям” не варто довіряти. Бо багато хто із продавців намагається напередодні підняти ціни на товар, який у день шалених знижок не набагато подешевшає.  Крім того,  продавці у цей день намагаються втюхати покупцям неходовий,   неліквідний  або  товар, термін придатності якого вже давно завершився.  А ми, покупці, охоплені ажіотажем, не надто до цього придивляємося або ж просто не звертаємо увагу.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!