До редакції «ВолодимирМедіа» зателефонувала жителька Володимира-Волинського пані Наталія з приводу, на її погляд, незадовільного обслуговування пасажирів персоналом автостанції міста.

7 січня вечірньої пори вона поверталася  до Львова, придбавши у касі попереднього продажу квиток на автобус «Ковель-Львів», котрий відправляється від АС близько 17-ої години. Перед тим, як придбати квиток на даний маршрут, пані Наталія запитала, чи можна придбати його на автобус «Брест-Львів», який відправляється в інтервалі близько півгодини перед ковельським маршрутом. Проте касир їй у цьому відмовила. Пояснила, що невідомо, чи взагалі за даним маршрутом прибуде автобус.

Прибувши на автостанцію, пані Наталія та ще з десяток пасажирів спостерігали наступну картину: автобус «Брест-Львів» відправився за графіком та майже порожнім вирушив до Львова.  При тому, що автобус з Ковеля був набитий пасажирами.

Прокоментувати дану ситуацію видання звернулося до диспетчера АС «Володимир-Волинський». Як виявилося у ході розмови, на маршрут «Брест-Львів» не практикується попередній продаж квитків. Оскільки бували непоодинокі випадки, коли водії автобуса (якщо  вибиваються із графіку)  не заїжджали на АС.  Тому задля уникнення різноманітних конфліктних ситуацій, квитки на автобус «Брест-Львів» продають тільки по факту його прибуття на австостанцію. Час стоянки 20 хвилин.

7 січня на ковельський автобус  продано 8 квитків, а на брестський – тільки один. Все тому, що у цей день більшість пасажирів скористатлися правом попереднього придбання квитків.

 

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!