16 червня, у четвер, відбулося чергове засідання міськвиконкому. Найпершим розглядали питання про стан дотримання правил торгівлі та ветеринарно-санітарних вимог на СТ «Володимир-Волинський ринок».

По даному питанню коротко озвучила інформацію начальник управління економічного розвитку та інвестицій міськвиконкому Оксана Субицька.

Вона розповіла, що під час проведення моніторингу роботи СТ «Володимир-Волинський ринок» постійно виявляються порушення та недоліки. Ринок перевантажений, допускається торгівля за межами павільйонів та лотків, не забезпечено підтримання належного санітарного стану на території ринку, своєчасного вивезення сміття та відходів. Також порушується режим роботи ринку, не виконується щомісячне проведення санітарного дня на всій території ринку. Також було сказано, що ринок зонований тільки частково, а ремонтних робіт вже давно потребує основний критий павільйон та ангар.

Начальник управління також зазначила, що на ринку допускається торгівля продукцією домашнього виробництва без ветеринарної експертизи, незаконна торгівля м’ясними виробами (без належних документів та без дотримання температурного режиму), алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Після озвучення переліку порушень та недоліків у роботі ринку, слово надали його директору пану Федоришину, який був небагатослівний, мовляв, всі зауваження приймаємо до відома.

Проте, ця відповідь абсолютно не влаштувала міського голову.

Отож, на засіданні виконкому було прийнято рішення зобов’язати адміністрацію СТ «Володимир-Волинський ринок» підтримати територію ринку в належному санітарно-технічному стані, забезпечити дотримання режиму роботи, проведення щомісячного санітарного дня по всій території ринку, додатково проінформувати суб’єктів господарювання про години доставки товару на ринок, завершити розділення території ринку на окремі спеціалізовані зони, не захаращуючи евакуаційні виходи і проходи, вжити інших важливих заходів задля покращення благоустрою ринку.

Про усунення недоліків та проведену роботу директор ринку має відзвітувати в період з 5 вересня до 5 грудня цього року.

Далі, в робочому порядку розглянули більше двадцяти важливих питань

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!