27 вересня у Володимир-Волинському міськрайонному центрі зайнятості відбулося підсумкове засідання по освітянському проекту «Школа культури і туризму», який розрахований на пропагування самозайнятості серед безробітних. На зустріч прибули представники історичного музею, міського відділу культури та туризму, ФПП «Бізнес-центр».

Відкриваючи захід, заступник директора Надія Веремчук наголосила, що на сучасному етапі співпраці центру зайнятості та безробітних, досить популярною стає туристична сфера. Для цього, власне, спеціалістами центру зайнятості було організовано ряд семінарів та майстер-класів, на яких безробітні за допомогою місцевих умільців освоювали різноманітні техніки виготовлення виробів, оберегів.

Продовжуючи свою колегу, провідний фахівець із профорієнтації Оксана Тихнюк наголосила на тому, що найманий працівник та самозайнятий – різні речі. Власне, самозайнята людина може не лише забезпечити себе роботою та відповідним доходом, а й займатися улюбленою справою. А поштовхом для цього є туризм, у тому числі, зелений. Це ще мало розвідана сфера діяльності, яка в перспективі може принести хороші девіденти.

Про розвиток туризму у місті розповів науковий співробітник історичного музею Богдан Янович, котрий в слайдах продемонстрував ті 12 туристичних маршрутів, які нині розроблені у місті та районі. У ході розмови пан Богдан дав зрозуміти присутнім, що на кожному маршруті можна ще досить багато чого нового додати, зокрема, виготовити ряд макетів тих будівель сакрального мистецтва, які були свого часу знищені. Окрім цього, можна виготовляти різноманітні предмети, які символізували б наше місто.  Немає у нашому місті й закладу громадського харчування, де б запроваджувалися історичні традиції: старовинна кухня, інтер’єр відповідного віку та одяг для обслуговуючого персоналу, який би вказував на ауру Володимира, який панував, приміром, декілька сотень років тому.

Продовжуючи тему туризму та прикладного мистецтва, провідний фахівець центру зайнятості Оксана Тихнюк продемонструвала відеосюжет, на якому було наочно показано, як на одному із майстер-класів безробітні навчалися виготовляти обереги.

На завершення зустрічі, головний спеціаліст міського відділу культури та туризму Любов Нестерук  наголосила на тому, що кожне місто повинно мати свою родзинку, тобто було неповторним та цікавим для туристів. Тому  закликала присутніх до пошуку нових ідей. А директор ФПП «Бізнес-центр» Галина Богуш дала декілька порад щодо розміщення та використання реклами.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!