ПАТ «Волиньгаз» нагадує: аби рахунок за газ, використаний споживачем у вересні, співпадав із даними приладу обліку та реально спожитим обємом палива, волинянам необхідно станом на 1 жовтня зафіксувати показання лічильника та впродовж наступних 5 днів передавати їх газорозподільному підприємству. У жовтні, попри вихідні дні, волиняни без зусиль зможуть передати показання своїх приладів обліку за допомогою безкоштовних дистанційних сервісів.

Наприкінці 2015 року в Україні набуло чинності нове газове законодавство. Відповідно до нього, споживачі газу повинні щомісяця самостійно передавати показання лічильників. Це дозволить газопостачальній компанії правильно розрахувати обсяги спожитого газу за повний місяць і сформувати для споживача  рахунок лише за реально використаний об’єм газу.

У разі відсутності фактичних даних лічильника, або даних, переданих невчасно, газорозподільна компанія повинна сформувати рахунок з урахуванням планового місячного об’єму споживання на відповідний період, виходячи із групи споживання, до якої віднесено споживача.

Нині для волинян існує 4 способи оперативної подачі показань лічильників.

 

  • через Контакт-центр за номером (0332)-280-104.Оператори колл-центру традиційно працюватимуть і у вихідні дні із 8.00 до 20.00. Однак, волинянам не обов’язково чекати відповіді оператора. На телефонному номері відтепер діє система ІRV, яка супроводжує дзвінок голосовими підказками. Споживач може у тоновому режимі телефону ввести усі дані, озвучені у інструкції. Якщо через функції телефону ввести показання таким способом неможливо, або ж споживач бажає особисто поспілкуватись із оператором, необхідно прослухати повідомлення повністю, після чого відбудеться з’єднання із вільним працівником колл-центру;
  • за допомогою сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Зареєструвавшись на сайті, споживач отримує доступ до усіх даних свого рахунку та може самостійно вести облік використаного палива, отримати консультацію фахівця, завантажити рахунок та сплатити за газ онлайн. Показання, внесені через «Особистий кабінет», найшвидше потрапляють до бази даних і уже через декілька годин споживач може перевірити чи відображаються показання у його кабінеті. Нині цим сервісом користується уже майже 20 тисяч споживачів області;
  • надіславши СМС-повідомлення на єдиний номер Повідомлення необхідно надсилати у форматі: 0200111111(пробіл)00000,  де 0200111111– 10 цифр розрахункового рахунку та 00000 – показання лічильника (до 5 цифр). Вартість СМС – згідно з тарифом мобільного оператора. У відповідь клієнту надійде СМС із підтвердженням.
  • Надіславши лист із даними на електронну адресу: contact@vl.104.ua(у повідомленні необхідно вказати прізвище, номер особового рахунку та показання лічильника).

Споживачам варто перевірити, чи зафіксувалися передані ними показання лічильника в розрахунковій системі. Найзручніше це зробити через Особистий кабінет на сайті 104.ua або зателефонувавши на контакт-центр (0332)-280-104. Нагадаємо, що передані  показання відображаються в системі не відразу. Це залежить від способу передачі: від декількох годин (при передачі через «Особистий кабінет») до 5 робочих днів (електронною поштою).

 

Відеоінструкцію як оперативно передати показання лічильника можна переглянути тут: https://www.youtube.com/watch?v=9lzdBZFj61g

 

 За додатковою інформацією звертайтеся до

фахівця зв’язків з громадськістю

Віталіни Веремчук

Тел. 067 40 31 719

E-mail press@vlgas.com.ua

Веб-сайт: http://vl.104.ua

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!