1 січня 2017 року закінчується строк, визначений Податковим кодексом України щодо приведення своїх установчих документів неприбутковими установами та організаціями у відповідність до вимог статті 133 цього Кодексу.

23 листопада 2016 року Володимир-Волинським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги спільно з Головним територіальним управлінням юстиції у Волинській області проведено семінар-навчання для представників громадських організацій «Приведення статутів громадських об’єднань відповідно до чинного законодавства» за участю представника Володимир-Волинської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області.

Неприбуткові організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм статті 133 Податкового кодексу України, після 1 січня 2017 року виключаться контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій, а отже будуть зобов’язані сплачувати податки на загальних підставах.

Відповідно до пункту 133.4.1 статті 133 Податкового кодексу України неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:

– утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;

– установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

– установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

– внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Звертаємо увагу, що адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України.

Документи на реєстрацію можна подати до:

  1. Головного територіального управління юстиції у Волинській області (м. Луцьк, вул. Володимирська, 1).
  2. Володимир-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (м. Володимир-Волинський, вул. Устилузька, 19, тел. (03342) 3-80-11, 3-80-16).
  3. Центрів надання адміністративних послуг (м. Володимир-Волинський вул. Івана Франка, 8 (міський ЦНАП), вул. Небесної Сотні, 3 (районний ЦНАП).

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!