Про це стало відомо на щотижневій нараді та черговому брифінгу місцевих масмедійників із міським головою Володимира-Волинського Петром Саганюком.

– 431 підприємець-фізічна особа закрилася, – повідомив міський голова. – Я доручив відповідним службам більше уваги приділяти тим підприємцям, що не позакривали власні справи, налагодити тіснішу співпрацю з ними.

Уже всі встигли зрозуміти, що новий рік приніс декілька неприємних сюрпризів для бізнесу. До підвищення мінімальної заробітної плати, яка стала кісткою в горлі більшості підприємців, додалася обов’язкова сплата ЄСВ, незалежно від того, чи здійснює підприємець діяльність, чи просто «заліг на дно» до кращих часів. Вперше в історії держави людей змусили платити податки із відсутніх доходів. І хочеш того чи ні – мусиш щомісяця віддати по 704 гривні.

Державний реєстратор міста Володимира-Волинського до нового року перебував у відпустці, тому усі  рушили до районного. Як зазначають працівники районного ЦНАП, біля дверей державного реєстратора Мирослави Адаменко у ті дні було аж занадто людно. Приміщення райдержадміністрації давно не бачило подібного скупчення народу.  Черги люди займали мало що не звечора, складали списки та досить ретельно контролювали, аби хтось не проскочив поза чергою.

Найбільше людей спостерігалося 28 та 30 грудня. Домовилися: першими йдуть ті, хто приїхав із сіл Володимир-Волинського району. Зі скандалами, сварками та незручностями  до нового року вдалося закрити підприємницьку діяльність 320 особам. А вцілому по місту та району ця цифра становить 431 з врахуванням двох тижнів нового року.  Навіть під час нашої зустрічі до районного державного реєстратора прибуло двоє людей, які вирішили офіційно закрити свій бізнес.

Чи були серед цих підприємців такі, які все ж таки здійснювали підприємницьку діяльність і через збитки мусили “прикритися”? Від працівників ЦНАПу дізналися, що прийшли переважно ті, хто свого часу оформив підприємницьку діяльність заради одноразової допомоги від центру зайнятості.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!