Ми нерідко критикуємо лікарів, іноді робимо це упереджено. Утім, здебільшого ставимося з шаною до людей у білих халатах, адже вони рятують нам життя. Та бувають випадки, коли і їм варто мати повагу до тих, хто  звертається до них за допомогою.

До видання звернувся читач, котрий розповів про свій візит до хірурга Володимир-Волинського ТМО.  Прізвища не вказуємо з етичних міркувань. Перед тим як потрапити до нього, попросив у реєстратури талон. Там йому  повідомили, що тепер їх не видають, оскільки у березні Міністерство охорони здоров’я скасувало їх. Тому на прийом пішов без папірця, не підозрюючи про те, що доведеться змарнувати не лише півдня, а й нерви.

Дочекавшись своєї черги, зайшов у кабінет, де лікар поцікавився у нього…  наявністю талона.  Почувши, що його немає,  відправив назад  чекати, допоки не закінчиться черга тих, у кого вони є.

Десь близько першої години відвідувач  вдруге відкрив кабінет хірурга. Замість того, щоб оглянути його, той повідомив, що на сьогодні прийом завершений.  Чоловіка обурила така відповідь і він не стримався, щоб не запитати: навіщо було  стільки часу чекати під дверима, щоб почути ці слова? Лікарю нічого не залишалось, як прийняти  настирного пацієнта. Він поверхнево оглянув хворе місце на тілі чоловіка, й навіть, не поцікавившись, за яких обставин, і коли утворилось, поставив свій діагноз та виписав  направлення на  аналізи. Чоловік, взяв його і, гримнувши дверима, пішов геть.  Аналізи о такій порі робити пізно. Потрібно йти на другий день. Але тут напрошується інше питання, чи варто йти до цього лікаря вдруге?

Ніхто не говорить про те, що медики мають дмухати на пацієнтів, коли ті переступають поріг кабінету, але таке ставлення відбиває бажання звертатися до них по допомогу.  І це, на жаль, не поодинокі випадки. Хоча є лікарі, для яких важливе не тільки здоров’я пацієнта, а й його ставлення до самого лікаря. Напевно, так і має бути.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!