Володимир-Волинська птахофабрика, що входить до групи компаній Openmind, до кінця 2018 року планує збільшити частку поголів’я «Епікура», до 50%. Про це повідомив CEO групи компаній Openmind Олексій Коваленко. Йдеться на сайті “АгроТаймс”.

«На Володимир-Волинській птахофабриці ми відвели 20% поголів’я птиці під бренд «Епікур» (курятина без антибіотиків і стимуляторів росту),  інші 80% поки вирощуються за стандартною технологією і реалізуються на ринку під брендом «Чебатурочка», – пояснив він.

Виробництво залишиться на рівні минулого року, додав  Олексій Коваленко, а це близько 45 тис. тонн курячого м’яса. За його словами, в 2017-2018 роках група вже інвестувала понад $1,5 млн у технологію, обладнання, розробку і просування бренду «Епікур».

Нині група компаній може утримувати близько 4,2 млн голів птиці, але розглядає питання збільшення поголів’я в зв’язку із запуском нового забійного цеху.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!