17 липня вступив в силу Порядок інформування споживачів про намір зміни цін / тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затверджений наказом Мінрегіону від 5 червня 2018 року № 130,  повідомляє  ЮрЛига.

Віднині для підвищення тарифів виконавці комунальних послуг здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам місцевого самоврядування, уповноваженим встановлювати тарифи.

Протягом 5-ти робочих днів з дня подання розрахунків виконавці зобов’язані інформувати споживачів про намір змінити або встановити тарифи. Зауваження та пропозиції від фізичних, юридичних осіб, їх об’єднань приймаються в термін, встановлений виконавцем комунальних послуг – від 7 до 14 календарних днів з дня повідомлення.

Порядок застосовується при зміні цін / тарифів на комунальні послуги як за результатами перегляду тарифів та їх структури (або встановлення нових), так і за результатами коригування тарифів.

Інформація про складові тарифу, про періодичність надання послуги, адреса, куди слід направляти зауваження, розміщується на офіційному сайті органу місцевого самоврядування, в місцевій газеті, сайті виконавця комунальних послуг, на інформаційних стендах в абонентських відділах виконавців комунальних послуг та біля адміністративних центрів органів місцевого самоврядування .

Виконавець має право відхилити пропозиції і зауваження, направивши споживачеві відповідь з обґрунтуванням причин. При обліку зауважень і пропозицій виконавець комунальних послуг здійснює перерахунок тарифу та передає його органу місцевого самоврядування листом з висловленою позицією та відповідними обґрунтуваннями.

 

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!