У народі  побутує вислів: хліб усьому голова. Однак найбільш вживаний продукт постійно зазнає підвищення у ціні. Зникають з полиць крамниць соціальні сорти хліба, які мають попит  у малозабезпеченого населення.

Уся причина у тому, як зазначає в розмові директор ТОВ «Володимир-Волинський хлібозавод» Наталія Дяченко, держава перестала дотувати хлібопекарську промисловість. І виробник  хліба виживає як може. Тому виникає нездорова конкуренція: до Володимира-Волинського та району хліб возять із сусідніх не лише міст, а й областей. Прикро, що через незрозумілу цінову політику немісцевих пекарів  Володимир-Волинський хлібзавод перебуває у постійному пошуку нових покупців. Тому доводиться нещодавно частково оновленим автопарком доставляти хліб у сусідні райони області.

Продукція Володимир-Волинського хлібозаводу завжди славилася відмінною якістю та асортиментом. Нині завод випікає 70  найменувань хлібобулочної продукції, яка реалізується за доступними цінами. Щороку асортимент поповнюється  декількома  смачними новинками.

Щоденно на полиці торгової мережі потрапляє смачний та духмяний пшеничний (білий) хліб, житньо-пшеничний (сірий) хліб, дієтичний та заварний хліб, рулетики з маком та повидлом, кекси, слойки, тістечка «Сонечко», калачі, здоби  та багато іншого. На замовлення завод випікає  хлібини на урочистості, медові сувенірні печива, великодні паски, а також весільні короваї. Над  виробами трудяться майстрині-коровайниці, які лише з хорошими думками та щирим відкритим серцем беруться до роботи.

Уже стало традицією, що  місцеві пекарі  представляють свою продукцію на міських ярмарках та фестивалях національної традиційної культури «Українське коровай-сузір’я», «Смаковиця по-володимирськи»,  які щороку проводяться у нашому місті.
-Можу вас запевнити, продукцію виготовляємо  лише з натуральної сировини, не використовуючи жодних  підсилювачів смаку, – розповідає Наталія Борисівна. – У нас своя атестована лабораторія, де ретельно перевіряємо всю випічку. Ми не відступаємо від традиційних технологій, які вже перевірені роками, адже знаємо, продукція має бути не лише смачною й корисною, і не повинна містити шкідливих речовин.  На заводі й надалі використовується частково ручна праця. Це означає, що у кожній хлібині  є частинка душі пекарів.

У підтвердження сказаному, Наталія Дяченко навела приклад. Неодноразово до них звертаються спеціалісти із різних заводів та пекарень задля того, аби запропонувати свою технологію випікання хліба. Колектив залюбки надає їм виробничі площі: йдіть і працюйте. Але нікому не вдається у володимирських печах випікати  хліб зі штучними добавками.

Не забувають тут і про малозабезпечених володимирчан. Соціальний хліб  на підприємстві випікається щодня, вартість якого 8,70 грн за буханець. Віднайти його можна у хлібних кіосках поблизу хлібзаводу та на вулицях Ковельській,  Устилузькій,  Луцькій, у центрі міста.

-Ми любимо своїх споживачів, тому вдячні усім, хто купує нашу продукцію, – наголосила на завершення Наталія Борисівна. – Адже кожний реалізований буханець – це заробітна плата працівників, змога оновити та збільшити виробничі площі, купити у достатній кількості сировини та конкурувати на хлібопекарському ринку.

Від нас, володимирчан, залишається одне – підтримати місцевих пекарів. Купуючи та ласуючи їх  смаколиками, ми дякуємо усім, хто працює на хлібзаводі, за їхню невтомну та почесну працю.

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!