Про співпрацю споживачів з компаніями, які постачають  газ та електроенергію можна говорити багато. Зокрема, про те, що  іноді доводиться витримати людям, допоки передадуть щомісячні показники.

Волиньгаз запровадив зручну систему, де на номер  7104 можна  передати смс-повідомлення з показниками лічильника.  Нині у кожного є мобільний телефон, тому написати номер рахунку та показники не є проблемою. Варто тільки не забути термін – з 1 по 5 день наступного місяця.

Щодо енергокомпаній –  тут дещо цікавіше. У кожній квитанції на світло вписано номер кол-центру, зателефонувавши на який, можна у перших три дні наступного місця передати показники лічильника. Все б нічого, якби не те, що дозвонитися туди непросто. Спершу вмикається комп’ютер, вмонтований запис жіночого голосу якого ввічливо повідомляє, що через декілька хвилин з абонентом з’єднається оператор. Очікування триває кілька хвилин, і багатьом абоненатам вривається терпець й він кидає слухавку. Так, 25 вересня о одному із районів Володимира-Волинського не було світла. Телефонували жителі вулиць на різноманітні номери Волиньобленерго, однак лінія постійно була зайнята. Напрошується питання:  навіщо такий недосконалоий сервіс?

Ймовірно, у працівників цієї енергокомпанії є свої пояснення на ці незручності, а саме у ці дні Волинню пролетів ураганний вітер, який пошкодив значний кілометраж електропередач. Але під час встановлення подібного двостороннього зв’язку, потрібно передбачити такі варіанти. Тоді абоненти мали б змогу повідомити про аварійні ситуації по населених пунктах. А так можуть дзвонити скільки завгодно, але їх ніхто не почує. Чи потрібний такий сервіс людям?

 

 

.

 

 

 

 

 

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!