На Волині стартував спільний проект Національної поліції України та оператора мобільного зв’язку «Київстар» щодо розшуку дітей. Суть проекту полягає в оперативному інформуванні абонентів за допомогою смс-повідомлення щодо зникнення дитини. Офіційна презентація проекту відбулася 16 жовтня в стінах головного управління Національної поліції у Волинській області. Пишуть “Волинські новини“.
Заступник начальника головного управління Національної поліції у Волинській області Сергій Козак розповів, що минулого року в Україні зареєстрували 8124 випадки зникнення дітей, 48 з яких не було знайдено. 

Групи реагування негайно виїжджають на такі випадки, як результат – 93% зниклих дітей  розшукують впродовж першої доби. Так, з початку цього року зареєстрована 151 заява про зникнення дітей, а впродовж першої доби пошуку вдалося знайти 141 дитину. Співпраця із мобільним оператором «Київстар», вважає поліцейський, допоможе ще більш ефективно працювати в цьому напрямку.
Начальник сектору ювенальної превенції управління превентивної діяльності ГУНП у Волинській області Інна Остапович зазначила, що процедура інформування відбуватиметься максимально швидко, наскільки це можливо. «Надається повністю вся інформація про дитину: прізвище, ім’я, фото, родимки, колір волосся та інші особливі прикмети».
Остапович наголосила також на розвіянні міфу, що заяву про зникнення дитини можна подавати тільки через три дні. «Зараз проводиться негайне реагування у випадку зникнення дитини. Треба батькам або опікунам надати оперативно якнайбільше інформації про дитину – це підвищить шанси пошуку», – додала вона.
PR-менеджер «Київстару» у Західному регіоні Олександра Гнатик зауважила, що 30 серпня 2017 року був підписаний меморандум між компанією «Київстар» і Нацполіцією України. «За цей період програму було запущено у 18 областях і Києві. Нині в нас залишилося 4 області для включення, і вже 31 жовтня ми завершуємо запуск цієї соціальної послуги на території всієї країни. Наразі підключено понад 17 мільйонів абонентів, а послугу відключили 0,11%. Це означає, що громадяни нашої країни не є байдужими до діток», – розповіла Гнатик.
PR-менеджер зауважила, що за 15 місяців з моменту запуску послуги вдалося знайти 85 дітей. «Мобільний оператор отримує запит від поліції на смс-розсилку з необхідною інформацією, що допоможе в пошуку. «Київстар» формує розсилку для абонентів у відстані від одного до трьох кілометрів. Це означає, що якщо загубилась дитина, а в радіусі цього місця були активні абоненти, то вони отримають повідомлення про зниклого. Це все триває в межах 30 хвилин, адже важлива оперативність. Разом з тим, жоден абонент за це нічого не платить, просто необхідно, аби люди знали про таку послугу і те, що нею варто користуватися», – розповідає про механізм послуги Олександра Гнатик.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!