Для кожного з нас, не відкрию таємницю, під час здійснення покупок у магазинах, зокрема із великою торговою мережею, нам видають дисконтні картки, на яких акумулюються бонуси.  І після здійснення певної кількості покупок людина матиме змогу у майбутньому дещо зекономити.  Заманливо,  правда? На це ми усі ведемося, не думаючи, що пізніше така «турбота»  переросте у нав’язливий сервіс.

Перед тим як видати картку, покупець  заповнює анкету, де вказує персональні дані, телефон та електронну пошту, на яку згодом починають надходити різноманітні повідомлення: про знижки на певні товари, то про різноманітні акції, то пропозиції щось придбати  за допомогою банківської картки – і ти виграєш якщо не автомобіль, то принаймні смартфон.

Я не буду нині давати оцінку діям торгових закладів, які мало не щоденно щось надсилають.  Це їхній дохід, а наші – покупки. Все скеровано на психічну обробку кожного з нас. Але цього, як виявляється, вже забракло для   торгової мережі.  Дійшло до дзвінків.

Сьогодні такий дзвінок надійшов від «Єви». Не встигла вийти з магазину як на мобільному висвітився невідомий номер, після відповіді на який комп’ютерним голосом тітка починає питати, чи задоволена товаром і обслуговуванням. При цьому просить  виставити якісь оцінки. І так хвилини кілька хвилин  довелося слухати та тикати в телефон пальцем.

Можна закинути –  потрібно було  вимкнути телефон.  Згідна. Однак  під час одержання карток жодень продавець  не попереджав, що доведеться відповідати на дурні запитання.  І навіщо телефонувати?  Невже таким чином  клієнт «повалить»? Чи покращиться обслуговування або знизиться ціна на товари?

Спочатку – смски, листи на електронку, тепер- дзвінки. А далі що ще придумають?

Людмила ГНАТЮК

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!