Президент Петро Порошенко збільшив присутність на телебаченні від початку передвиборчої агітації і за два місяці 2019 року витратив на рекламу 55 мільйонів гривень. Про це повідомляє Інформаційне агентство Волинські Новини з посиланням на громадський рух ЧЕСНО.
У русі відзначають, що обсяги телереклами Порошенка постійно зростають. Зокрема, торік на українських телеканалах вийшли в ефір 4,3 тисячі роликів з рекламою Порошенка, а з 31 грудня 2018 року – ще близько 3,3 тисячі.
Крім того, приблизно 230 мільйонів Порошенко витратив на телерекламу 2018-го та протягом перших двох місяців 2019 року, що у 2,5 рази більше, ніж коштувала вся кампанія Порошенка 2014 року.
Відповідно до розцінок телеканалів, за перший квартал 2018-го на рекламу в Порошенка мали б витратити щонайменше 29 мільйонів гривень.

«Найбільше в Порошенка заплатили ТРК «Україна» Ріната Ахметова. Там за секунду реклами у прайм-таймі в будні правлять до 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштує майже 170 тисяч, а хвилинний – до 400 тисяч з урахуванням податків», – повідомляють у ЧЕСНО.
За 2018 рік ТРК «Україна» мали б отримати від Порошенка близько 87 мільйонів гривень за понад 400 роликів, а 2019-го – ще майже 17 мільйонів за більш ніж 100 рекламних роликів.
Відзначається, що з травня-червня 2018 року активність Порошенка на телеканалах знизилася та збільшитись у середині літа. Нова хвиля реклами від президента розпочалась у листопаді та триває досі.

За результатами моніторингу, до початку виборчої кампанії реклама Порошенка коштувала приблизно 175 мільйонів гривень, а від початку 2019 року до 1 березня на телерекламу витратили понад 54 мільйони гривень.
Наразі загальна вартість телереклами Порошенка від початку 2018-го доходить до 240 мільйонів гривень.

Найактивніше транслювання реклами починається в лютому, а пік зафіксували на початку березня.
«3 березня покази 242 роликів на центральному телебаченні мали б коштувати Порошенку приблизно 5,6 мільйона гривень», – зазначають у ЧЕСНО, посилаючись на результати моніторингу та офіційні розцінки телеканалів.
Також відзначається, що найімовірніше, як і на минулих виборах, Порошенко самостійно профінансував власну кампанію.

У 2014 році на вибори Порошенко офіційно витратив 96,5 мільйона гривень. Крім того у русі вважають, що під виглядом соціальної реклами, Порошенко агітував за себе.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!