Про те, що Антимонопольний комітет відкрив  справу проти мобільних операторів Київстар Vodafone та lifecell через скорочення розрахункового періоду в тарифних планах до 4-х тижнів, неодноразово оприлюднювали ЗМІ.

Як вони завершаться,  поки невідомо. Але працівники вищезгаданих операторів вже розпочали зомбування клієнтів.

Нещодавно мені зателефонували. Жіночий голос, назвавшись представником мобільного оператора  lifecell,  розпочав психологічний наступ. Перше, що цікавило його, – переваги у діючому тарифі: інтернет чи спілкування. Почувши, що користуюся  інтернетом іншого оператора, дівчина запропонувала  перейти безкоштовно на інший тариф. Але за 80 гривень, який діятиме 4-и тижні. Це мене здивувало, оскільки в даний час у мене тариф на  20 гривень дешевший.   Коли не вдалося переконати перейти на інший тариф, представниця оператора вирішила випитати мої особисті дані:  ім’я та дату народження. Обурена таким підходом, між іншим запитала у неї, чи не потрібно номер паспорта та ідентифікаційного коду їй продиктувати з вказанням адреси проживання. І отримала оригінальну відповідь. Виявляється, якщо я втрачу картку, для її відновлення потрібно   надати усі вищезгадані дані. До чого б це? Адже продаючи  стартовий пакет жоден із продавців  мобільних операторів не випитує особисті дані.  І мало хто відновлює картки, оскільки за це потрібно викласти щонайменше 100 гривень. Так дешевше новий купити… Саме на цьому й завершилася наша розмова.

Коли вже розпочала розмову про мобільний сервіс, варто додати й те, що після придбання нового стартового пакету вищезгаданого оператора, паралельно отримала неабиякий головний біль. Відразу ж після активації картки й донині телефонують колектори із ФК «Женева» та погрожують описати майно в рахунок погашення кредиту, який два роки тому одержала в банку якась Любов Лазарівна. І попри усі запевнення, що я не та людина, купила стартовий пакет в одному із відділень  оператора  lifecell, для колекторів це не звучить переконливо. Вже рік телефонують, щоразу погрожуючи новими штрафами. У подібну пастку потрапив ще один житель Володимира-Волинського,  котрий придбав новий стартовий пакет. Перший дзвінок пролунав  з банку ПУМБ, якому попередній власник номера винен кредит.  

Людмила ГНАТЮК

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!