Про актуалізацію Генерального плану, уточнення меж міста,  його перспективу  та зовнішню рекламу інформував на засіданні виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради головний архітектор міста Тарас Киба.

З інформації видно, що у місті існує ряд проблем, зокрема упорядкування зовнішньої реклами та так званих «спотикачів», які власники торгових закладів виставляють на пішохідну частину вулиць. Поряд з тим, як наголосив Тарас Ярославович, місто розбудовується, надаються земельні ділянки під індивідуальне житло, зокрема учасникам АТО. На черзі ще один багатоповерховий будинок та цілий мікрорайон з дитячим садочком у районі колишнього консервного заводу.

Окремо доповідач зупинився на зовнішній рекламі, якої у місті нараховується 132 носія, з яких – 32  білборди. З реклами бюджет міста отримує в рік 130 тисяч гривень. Звісно, як наголосив депутат міської ради Олег Тимосевич, це не та сума, про яку потрібно вести предметну розмову. Тому запрононував просто взяти та все знести під корінь. Однак члени виконавчого комітету пропозицію не підтримали, адже зовнішні носії реклами вже стали невід’ємною частиною сучасності   Ось про те, що є певні труднощі з орендарями рекламних щитів, наголосив у своїй інформації Тарас Киба. Зокрема це стосується Луцької фірми «БрендБорд», котра боргує місту декілька десятків тисяч гривень. Тому Тарас Ярославович запропонувував розірвати  з фірмою договір.

У порядку обговорення в адресу головного архітектора лунала критика з приводу неналежного контролю за монтажем малих архітектурних форм, які, як зазначив секретар міської ради Олег Свідерський, нагадують собачі будки; актуальності громадського обговорення проектів, дотримання норм під час спорудження пандусів та приведення фасадів торгових закладів та багатоповерхівок до належного вигляду.

Зважаючи на критичні зауваження, члени виконкому роботу очолюваного Тарасом Кибою відділу визнали недостатньою та порекомендувалим зробити певні висновки.

Із цим рішення можна було б погодитися, якби не те, що відділ архітектури та містобудування не є ключовим у прийнятті самостійних рішень. Відомо, що жодне рішення не приймається архітектором одноосібно, а на сесіях міської ради та виконкому. І спихати на архітектуру  військові  довгобуди, малі архітектурні форми та навіть ту ж зовнішню рекламу не є коректно.  А для наведення порядку зі спотикачами, білбордами та належним виглядом магазинів спеціально створили муніципальну варту, яка й повинна контролювати та складати відповідні акти чи протоколи.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!