Конфлікт між клінікою та пацієнтом: кожний захищає свої позиції

15.05.2023 | Статті

Переглядів: 720

До редакції «Володимир Медіа» звернулася жителька Володимирщини пані Тамара  котра з її слів майже рік проходить лікування  у приватному медичному закладі «ДЕНТАЛ», що у Володимирі. Суть звернення полягала в тому, що упродовж цього часу, після витрачених близько чотирьох  десятків тисяч гривень за надані стоматологічні послуги, жінка вирішила шукати іншого стоматолога.

У минулому році, як зазначила пані Тамара, вона відчула дискомфорт в ротовій порожнині, тому звернулася у стоматологічну поліклініку. Там підлікували, однак за певний час  проблема знову дала про себе знати.  На цей раз вирішила звернутися до приватного стоматолога, завітавши в «ДЕНТАЛ», що на вулиці Незалежності у Володимирі.

«Прийняли мене ввічливо, зробили огляд та попередили, що задля лікування  доведеться здійняти  зубні коронки, так як вбачають  ознаки пародонтозу. І якщо не лікувати, можна згодом втратити усі зуби. Сумніву  не довіряти в мене не було, тому  дала згоду. Звісно, я запитала лікаря, у скільки це мені обійдеться. У відповідь він лише усміхнувся. В клініці я не побачила ні прейскуранта,  лікар мене не попередив, що ця процедура може затягнутися на місяці та коштуватиме неабияку суму,  як і  те, що зі мною не було укладено жодного договору. Я не бачила, щоб завели медичну картку, як і не видали мені упродовж так званого лікування жодного прибуткового ордеру за оплату кожного візиту», – розповідає пані Тамара.

І так упродовж майже 9 місяців  жінка регулярно, як   наголосила, відвідувала стоматологічну клініку, перед тим двічі проходила за вказівкою лікаря об’ємний рентген порожнини рота, здавала в приватній амбулаторії аналіз крові, що також вартувало їй певну суму. У січні цього року їй знято усі коронки, внаслідок чого й досі Тамара відчуває дискомфорт, не може нормально вживати їжу, зуби поступово руйнуються. Оскільки тимчасові зуби, які було поставлено, за декілька днів зруйнувалися.

«Під час кожного прийому  лікували мені по одному зубу і плата щоразу збільшувалася. Починаючи з 1000 гривень, а вже четвертий коштував мені 2100 гривень. Один з візитів до стоматолога тривав майже 4 години, внаслідок чого в мене стався гіпертонічний криз. Але психологічну  травму  я отримую щоразу, коли озвучують суму до оплати, хоча до протезування ніхто й не думає приступати. Більше того, коли я звернулася за знімками ротової порожнини, виявляється, перший знімок  втрачено. Закрадається думка, що можливо, мені й не варто було розпочинати дорого вартісне лікування? І як у солідній клініці можна втратити диск?»

Назрів конфлікт. Тому за коментарем ми звернулися до керівника (власника) стоматологічної клініки «ДЕНТАЛ» Руслана Шкринди, аби почути другу сторону та з’ясувати усі обставини, які  спонукали до звернення їх пацієнтки до видання.

Як зазначив у розмові Руслан Михайлович,  пацієнтка вперше на прийом потрапила у листопаді минулого року, коли принесла перший рентгенівський знімок. Проблеми були, оскільки  лікар, після аналізу знімку, поставив діагноз – пародонтит. Ця хвороба вимагала тривалого лікування, однак перед початком  потрібно   здійняти старі зубні коронки, що стали причиною захворювання ротової порожнині.   На першому етапі упродовж двох-трьох місяців пацієнт має спостерігатися у лікаря. Тобто, як наголосив Руслан Михайлович, жінці  було відомо, що лікування займе певний час. Вона дала згоду. Затим розпочалося лікування, яке затягнулося в часі, і яке лікар  пояснює порушенням пацієнткою графіків відвідування. Наприклад, у листопаді – грудні  жінка проігнорувала два відвідування стоматолога, не пояснивши їх причини.  У лютому лікарем призначено другий етап лікування, після якого можна було приступити до протезування.  Перед пасхальними святами пані Тамарі мали поставити тимчасові коронки, однак за певними обставинами, незалежними від клініки, замовлення виконано із запізненням.  Про що пацієнтці повідомлено   заздалегідь. Що стосується фінансової сторони питання, сума, на яку вказує пацієнтка, завищена удвічі. Крім цього, замовлення тимчасових коронок нею не оплачене. Що стосується втраченого диску із рентгеном ротової порожнині, Руслан Михайлович пояснює тим, що цей диск лікар віддав пацієнтці.

До слова, тимчасові коронки й досі знаходяться у клініці, проте жінка від них відмовляється, мотивуючи, що шукатиме іншу клініку. І насамкінець. Під час спілкування Руслан Шкринда ознайомив із клієнтською базою, тобто на кожного пацієнта заводиться окрема медична карточка, уся інформація про відвідування та процес лікування заноситься у базу, що знаходиться на електронних носіях. Туди ж вноситься уся інформація про оплату за кожний прийом. Розмова з пацієнтами записується на  диктофон, усюди камери відеоспостереження. Одним словом, лікарі «ДЕНТАЛ» подбали як про власну безпеку, так і про безпеку клієнтів.

Щодо гіпертонічного кризу, на який ставить наголос пані Тамара, керівник клініки пояснює, що подібна ситуація може спричинитися психологічними настроями, оскільки під час прийому клієнтам клініки доводиться перебувати у кріслі й по 6 годин поспіль.

І насамкінець. У цьому спорі важко віднайти золоту середину.   Кожний непохитно відстоює свої позиції. Жінка хоче повернути  витрачені кошти, а  пан Шкринда – відстояти репутацію стоматологічної клініки. Є надія, що спір вирішиться згодом обома сторонами, коли відкинуться амбіції та переможе здоровий глузд. 

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини