Понеділок, 27 червня 2022, 01:11

Про який порядок в перевезеннях можна говорити, якщо перший заступник міського голови Ярослав Матвійчук не орієнтується в тарифах?

13.06.2022 | Статті | перегляди:

Наприкінці травня у Володимирі  відбулася зустріч чиновництва на чолі з міським головою Ігорем Пальонкоюта місцевих перевізників. Про це описано в офіційній інформації на сторінці міської ради На нараді з міським головою обговорили проблемні питання маршрутних перевезень

Головне питання наради: недотримання графіку руху на маршрутах міста та тарифна політика у зв’язку з підняттям цін на пальне. 

Якщо коротко: результати наради нульові. Графіки руху й надалі не дотримуватимуться, позаяк перевізники доводили їх нерентабельність. Більше того, вони переглядатимуться. Як і переглядатимуться тарифи. Побутує думка: мінімум удвічі.

Дивує позиція  першого заступника Ярослава Матвійчука, котрий не перший рік є куратором даної сфери. Судячи зі змісту офіційної інформації, він й досі не орієнтується в тарифній політиці, оскільки «цікавився у перевізників розрахунками пального  та його складовою у тарифі». То про який контроль за перевезеннями в громаді можна вести мову, якщо  Ярослав Анатолійович не орієнтується у найпростіших розрахунках? Невже в даному випадку обов’язком першого заступника є  створення робочих груп, які у кращому випадку «працюють» на папері? 

І насамкінець про графіки руху. Якщо взяти до уваги ті, що вивішені на зупинках, окрім 10-го маршруту, складається враження, що життя у місті завмирає близько 19-ї години. Хоча більшість торгових закладів працюють до 20-ї і довше. Про це неодноразово озвучували жителі громади у соціальних мережах та на прийомах в міській раді. На   ґрунті цієї проблеми між працівниками та працедавцями виникають непорозуміння, що здебільшого призводить до звільнення працівника.    

Однак це мало хвилює владу. Навпаки, її все влаштовує, оскільки на цій зустрічі   Пальонка «подякував перевізникам за те, що у такий скрутний час, попри усі проблеми, продовжують працювати, а також висловив сподівання, що підняття тарифів  стимулюватиме до більш якісного надання послуг… Також наголосив, що здійснювати компенсацію витрат  за пільгове перевезення тепер є можливість щомісяця, а не раз у квартал, як раніше. Тому це може бути додатковою підтримкою для підприємців»

Тож які тоді проблемні питання маршрутних перевезень вирішили на нараді? Посиділи – побалакали та дали добро на підвищення тарифів та отримання компенсації за пільговиків? Чому перший заступник Ярослав Матвійчук не зумів переконати перевізника виконувати давно узгоджений графік руху тої ж 21-ої маршрутки? Чому не проговорили нові графіки руху, щоб внести свої корективи, зважаючи на скарги людей та взявши до уваги графіки роботи закладів міста? Невже це не входить в компетенцію органу самоврядування, який оголошує конкурси на перевезення та обирає переможців?

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини