У магазині напівфабрикатів «Family Тісто» страви для продажу готують на очах відвідувачів

09.11.2020 | Статті | перегляди:

Знайомимося з подружжям підприємців – Артуром та Оленою Романюками, які не зупиняються на досягнутому і постійно працюють та розвиваються. Пише Місто вечірнє.

Уже вкотре на сторінках газети ми розповідаємо про активних та цілеспрямованих людей, які наважилися в досить нестабільний час втілювати в реальність свої задуми та власним прикладом показують, що шлях до успіху не завжди простий, доводиться долати чимало перепон та незручностей, виходити зі своєї зони комфорту і просто діяти. Артур та Олена Романюки проживають у Нововолинську. Вони чотири роки тому, успішно працюючи у сфері торгівлі, наважилися втілити в реальність свою мрію й відкрили в рідному місті кафе «Family». Згодом подібний заклад з’явився і у Володимирі-Волинському. А нещодавно вони відкрили ще й магазини напівфабрикатів «Family Тісто». 

Шлях до реалізації мрії

– Після школи я здобув професію економіста. Але освіта – це одне. Велике значення в моєму житті відіграв приклад батьків, які після розпаду Радянського Союзу пішли у торгівлю. Тато став підприємцем, а мама продовжувала працювати у дитячому садку. Я змалку крутився біля батька і так пізнавав цю сферу. А в 16-17 років уже сам писав ревізії, – розповідає Артур. – Згодом відкрив продуктові магазини. Якось в одному з них, роблячи ревізію, поглянув у велике панорамне вікно і уявив, як би було чудово отак сидіти за чашечкою кави у затишному кафе, вікна якого б виходили на метушливу вулицю. 
Ідеї Артура повністю поділяла його дружина Олена. Тим більше, їй ця сфера близька, адже ще до заміжжя, закінчивши навчання у ВДУ, працювала офіціантом у компанії GP (Grandpersona), де і почерпнула багато корисного для відкриття уже свого закладу. Загорівшись ідеєю, вони почали шукати шляхи, як її реалізувати. 
– Створюючи концепцію закладу, ми орієнтувалися на власне бачення та свої вподобання. Про відкриття кафе обоє мріяли, спільно все планували, тому й вирішили, що цей заклад буде сімейним місцем відпочинку, – розповідає Олена. – Ми – молода сім’я. Разом уже десять років, виховуємо двох діток. Ані – 8 років, навчається в 3 класі, а Максимові – 5. Він відвідує дитсадок. Ми уявляли заклад таким, куди б нам хотілося ходити, щоб відпочити чи просто випити кави. Мріяли, щоб там було затишно й комфортно як дорослим, так і дітям, тому обов’язково в закладі відвели частину простору для облаштування зони для малечі. Над назвою не довелося довго думати, вона з’явилася сама собою – «Family». Навіть на вивісці логічно склався логотип із зображенням тата, мами і двох діток. 
Артур та Олена знайшли приміщення, яке якнайкраще підходило для втілення їхньої мрії. Особливу увагу приділили набору персоналу та складанню меню.
– Мені дуже подобалася кухня в закладі, де я раніше працювала. Там були смачні страви, які мали оригінальну подачу та гарну презентацію. Напевно,  через те я постійно проводила аналогію, коли ми обирали страви, якими хотіли пригощати гостей у нашому кафе. Ми прагнули, щоб у «Family» готували піцу та бургери. Також зробили невеликий акцент на італійські страви: пасти, закуски. Додали до меню й найкращі зразки європейської кухні. У свою команду запросили людей, з якими я в Луцьку працювала пліч-о-пліч впродовж двох років і яким повністю довіряла, це справжні фахівці своєї справи, – пригадує Олена. 
– Цей перший склад нашої команди у «Family» в Нововолинську був дуже хороший, усі працівники мали високий рівень майстерності та чимало ентузіазму. Нам вдалося з нічого зробити щось, – доповнює розповідь дружини Артур. – Згодом ми відкрили на березі Світязя літнє кафе. Два сезони відпрацювали, а на третій хоч теж відкрилися, та через карантин змушені були заклад закрити. Натомість змогли більше уваги приділити закладам, що у Нововолинську та Володимирі-Волинському.

Меню закладів контролює бренд-шеф з Луцька Юрій Хазіпов

14 жовтня 2019 року, якраз на свято Покрови Пресвятої Богородиці, подружжя відкрило сімейне кафе «Family» і у Володимирі-Волинському. Заклад одразу сподобався володимирчанам і став одним з найулюбленіших місць відпочинку для багатьох. Смачну піцу тут готують у дров’яній печі на черені (все як в Італії) і процес випікання може побачити кожен охочий. А також тут можна замовити перші страви, салати, бургери, а ще суші, які розробив бренд-шеф закладу Юрій Хазіпов. Він – майор у відставці, який живе кулінарією. Юрій завоював золоту та срібну медалі на Чемпіонаті Європи з кулінарного мистецтва, що відбувався в Трансильванії, а також знімався у телепроєктах і кулінарних шоу на «Новому каналі» та телеканалі «Україна».
– Ми з Юрою познайомилися рік тому. Звернулися з пропозицією про співпрацю, адже хотіли, щоб він нам допоміг розробити рецепти суші для володимир-волинського закладу. Він радо відгукнувся і через деякий час погодився на співпрацю та став бренд-шефом наших закладів, – розповідає Олена. – У сфері громадського харчування він – наче риба у воді, має величезний досвід і бажання вчитися та розвиватися, дуже сучасний у поглядах та підходах,  успішно втілює безліч власних ідей. Він стежить за тим, що зараз актуально, що подобається споживачам, та шукає способи, як здивувати й задовольнити смаки кожного гурмана. Юрій продумує способи подачі страв, оновив салати та ряд інших наїдків, переглянувши та підкоригувавши їхню рецептуру. В лютому у володимир-волинському кафе «Family» ми разом провели оригінальний захід – гастовечір, який пройшов на ура.
Досвід у проведенні різноманітних майстер-класів та заходів, у тому числі й благодійних, у Артура та Олени чималий. Вони радо відгукуються на цікаві ідеї і сприяють їх втіленню.  

Напівфабрикати готують на очах покупців

Коли розпочався карантин через пандемію коронавірусу, заклади громадського харчування були змушені на досить тривалий термін обмежити свою роботу. Юрій Хазіпов, маючи досвід у створенні успішного закладу з виготовлення та продажу напівфабрикатів, запропонував подружжю продовжувати розвиватися і відкрити щось подібне, мотивуючи тим, що у будь-якій ситуації магазини, де продають продукти, працюватимуть, а товари матимуть попит. Олені ця ідея дуже сподобалася, і вона зуміла переконати чоловіка, що варто спробувати розвиватися і в цьому напрямку. Вже тоді вони визначили пріоритети і вирішили надати перевагу якісним продуктам, а не дешевим.
– Є чимало пропозицій, як можна здешевити сировину. Але ми дбаємо про якість, – каже Артур. – Не знаю, може, через те, що ми ще молоді, тому хочемо, щоб усе в нас було найкраще, на найвищому рівні, бо живемо цією справою і присвячуємо їй чимало часу. Наприклад, коли вибирали курячий  фарш, вивчали ринок. Зрозуміли, що значно дешевше придбати вже готовий, але вирішили купувати курятину і готувати фарш самі, бо тоді впевнені в якості. Так само і сир ми купуємо у приватній сироварні у Луцьку, хоча нам виробники пропонували значно дешевші сирні продукти. Такі варіанти ми не розглядаємо. 
Спершу магазин напівфабрикатів «Family Тісто» відкрили у Нововолинську, а трохи більше як за місяць – і у Володимирі-Волинському. Їхньою власницею є Олена, яка, як дбайлива господиня, ретельно стежить, щоб були дотримані всі норми праці, витримана рецептура страв. Вона також займалася підбором персоналу. Звичайно, у всьому жінці допомагали чоловік, бренд-шеф та су-шеф Назар Фещук.
Родзинкою цього магазину є те, що покупці можуть бачити безперервну роботу кухарів, які за прозорим склом готують страви для продажу. Вся продукція відразу проходить «шокове» замороження, що дозволяє зберегти всі її поживності та смакові якості, а також підходить для тривалого зберігання – до 90 діб. 
– Коли «Family Тісто» планувало свою роботу, ми орієнтувалися на попит продукції в наших земляків. Вирішили готувати пельмені, налисники, голубці, котлети, зрази. Їх є кілька різновидів з усілякими начинками. Продукція готується з додаванням різних видів м’яса: свинини, телятини, курятини, риби, – розповідає Олена. – Зараз чимало людей стежать за своїм харчуванням, займаються спортом, вживають здорову їжу. Ми з Артуром теж уже багато років займаємося у спортзалі. Якось наш фітнес-тренер дав пораду: ввести в асортимент здорове харчування. І ми окремою лінією запустили таку продукцію. Для приготування страв ретельно обираємо інгредієнти, використовуємо цільнозернове борошно, начинку виготовляємо з низькокалорійного м’яса індички чи з телятини. Коли розпочався сезон гарбузів, ввели у продаж гарбузові ньоки, млинці та сирники з гарбузом. Ми постійно думаємо, як розвиватися. Зараз популярними є бургери, тому вже виготовляємо котлети до них, а незабаром плануємо продавати ще й булочки, які будуть випечені за рецептом нашого бренд-шефа. На кожен продукт у нас прописана калорійність, склад та спосіб приготування.
– «Family Тісто» зможе полегшити життя жінок, які зараз дуже зайняті й не завжди мають час приготувати смаколики для своїх найрідніших, – каже Артур.   
Цікавлюся у своїх співрозмовників, чи люблять їхні діти страви, які готуються у «Family Тісто» і що їм найбільше смакує.
– Найбільше діти люблять пельмені, – відповідає Олена. – А якось я принесла додому вареники, відварила їх. Донька скуштувала і каже, що вони такі, як у бабусі, й поцікавилася, чи це бабуся передала. А ще було: один зі знайомих Артура зварив онукам вареники, придбані в нашому магазині. То вони теж питали, чи це бабуся приготувала. Я вважаю, що коли діти відчувають смак «бабусиного», то це свідчить про хороший рівень виготовлення продукції. Моя мама живе в селі, тому часто передає кисломолочний сир, молочку, м’ясо, і я готую сама, не залежно від того, що в нас є кафе і магазини напівфабрикатів. Перші страви в нас є вдома завжди. А буває, що діти, смакуючи чимось,  перепитують, чи це не з «Тіста». 
Як розповідають Олена та Артур, продукти, з яких готуються страви у «Family Тісто», мають сертифікати якості, а закупку товарів вони проводять щодня і відразу з них виготовляють наїдки для продажу. Магазин подбав про доставку обраних товарів додому чи в офіс. Телефон для замовлення: 068-847-40-33. Якщо замовлено продукції вагою  понад три кілограми, то доставка безкоштовна.
Валентина Тиненська

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини