Чому людей у банки викликають?
16.02.2016 | НовиниПереглядів: 0
Останнім часом люди масово почали отримувати смс-повiдомлення та дзвiнки з проханням прийти до найближчих банкiвських вiддiлень iз паспортом та iдентифiкацiйним номером для оновлення iнформацiї. Зробити це потрiбно впродовж мiсяця, пише газета «Експрес». Як пояснюють людям у фiнансових установах, така процедура вiдбувається на вимогу Нацбанку України.
Цiкаво, що такi дзвiнки надходять до власникiв рiзних рахункiв – i кредитних, i зарплатних. Чому ж Нацбанк вирiшив провести таку масову перевiрку клiєнтiв усiх банкiв України?
Як з´ясувалося, фiнансовий монiторинг даних своїх клiєнтiв банки здiйснюють на пiдставi постанови №417 Нацiонального банку України . Мета – запобiгти використанню банкiвської системи для легалiзацiї незаконних доходiв. Кожен банк України повинен перiодично оновлювати данi своїх клiєнтiв. Можливо, у когось змiнилася робота або ж людина стала публiчною особою, наприклад, полiтичним дiячем. В останньому випадку стосовно клiєнта вiдбувається посилений фiнансовий монiторинг.
Прес служба Нацбанку пiдтверджує, що зараз вiдбуваються перевiрки клiєнтiв рiзних банкiв. Зокрема, iнформацiю оновлюють, щоби переконатися, чи люди не використовують банки для вiдмивання коштiв.