Чи вплине повернення історичної назви міста на жителів: відповіді на найпопулярніші запитання

08.09.2021 | Новини | перегляди:

Чи потрібно змінювати місце реєстрації (так звану «прописку»), штамп у паспорті після перейменування? Про це та інше йдеться на сайті міськради.

Зміна назви міста чи вулиці не є зміною місця проживання, а також чинним законодавством не передбачено обов’язку змінювати «штамп» у паспорті у зв’язку зі зміною назви міста. Перереєстрація місця проживання особи може відбуватися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли в особи виникає потреба. Таким чином, після перейменування міста не потрібно одразу йти до паспортного столу, щоб зробити відмітку про нову адресу. Так само не має потреби змінювати паспорти та інші документи, адже вони лишаються чинними.

Чи обов’язково вносити зміни до документів на житло, нерухомість?

Чинним законодавством не передбачена необхідність внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням міста чи вулиці на якій розміщена нерухомість. Подається довідка про прийняте рішення щодо перейменування. Водночас, за власною ініціативою або у разі потреби (купівлі-продажу, дарування тощо) власник майна, стосовно якого відбулися зміни в назві вулиці, має право звернутися із заявою про внесення змін. Під час продажу або іншого відчуження нерухомого майна, ці документи будуть замінюватися за загальною процедурою.

Зміни до документів про право власності на нерухоме майно необхідно буде вносити лише якщо власник захоче продати, подарувати або передати у спадок свою нерухомість.

У такому випадку в документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва. Проте на вартості послуг нотаріуса це не позначатиметься: покупець і продавець платитимуть нотаріусові таку ж суму, як і в тих випадках, коли назва міста/вулиці не змінюється.

Чи вплине зміна назви міста на процес оформлення і нарахування субсидій та інших соціальних виплат?

Зміна назви в адресі не є підставою для відмови в отриманні субсидії чи інших соціальних виплат, також не потрібно обов’язково змінювати документи для оформлення виплат. Про зміну назви будуть повідомлені всі державні органи, а тому вони мають приймати документи як із новою назвою у адресі, так і з попередньою. Усі реєстри громадян мають бути приведені у відповідність до змін, певний час там паралельно «співіснуватимуть» старі й нові назви.

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини