Мільйон на туристичний центр у Володимирі знайшовся, а працювати кличуть волонтерів

08.04.2021 | Новини | перегляди:

Туристичний центр на мільйон створили, а тепер шукають безкоштовну робочу силу. Саме так можна описати недолугість такого рішення міської ради, яка виступила за створення КП “Туристично-інформаційного центру міста Володимира-Волинського” та підтримку депутатів, які, не виникаючи у деталі, проголосували за це. Жоден з них не поцікавився, на що підуть такі немалі кошти, і яку користь центр принесе місту.

Так, на сайті міськради з’явилася інформація про те, що туристичний центр шукає волонтерів у сфері: дизайн-макетування, філологія та журналістика (підготовка текстових матеріалів), фотограф, екскурсовод.

Нагадаємо: на базі комунального підприємства створений туристичний сайт міста, де розміщуватиметься інформація про  об’єкти туристичного показу, здійснюватиметься системне  рекламне та інформаційного забезпечення, вартістю у 60 тисяч гривень, щорорічне його обслуговування – 10 тисяч гривень. Буде розроблено стратегію брендування та систему туристичної навігації  міста (вказівники, пілони, туристичні карти) – 75 тисяч гривень. Штат нілічуватиме 3 одиниці (директор, бухгалтер, менеджер) з річним фондом оплати праці 530,9 тис.грн. Загалом витрати по створенню комунального підприємства на 2021 рік становитимуть 1081,28 тис.грн., а на 2022 рік – 897,0 тис.грн. Крім того, у ТІЦ туристи зможуть придбати сувенірну продукцію, взяти на прокат велосипед, замовити екскурсію.

Хтось може пояснити, чим займатимуться керівник центру та його працівник з річним фондом праці у півмільйона гривень, коли за них чималий шмат роботи робитимуть волонтери? Праця екскурсовода, як і журналіста, фотографа та дизайнера-маркетування вартує грошей, як і стратегія брендування та системи туристичної навігації  міста, яке оцінюється у понад 70 тисяч. Але чомусь влада вирішила, що це має робитися безкоштовно, бо ж на благо міста. Хотілося б порадити її пошукати розцінки на ринку праці цих послуг і передбачити кошти для волонтерів.

Вже не йдеться про те, що у нас для розвитку туризму нічого не передбачено: ні велодоріжок, якими мають їздити туристи, незавершими є роботи у підземеллях храму Різдва Христового, невідремонтований музей, з якого починається знайомство з містом і чимало іншого.

Якось не продумано все робиться, до того ж за немалі кошти. Підрахувавши орієнтовні витрати на ТІЦ на перші п’ять років, можна сказати, він обійдеться Володимиру-Волинському приблизно у 5 мільйонів. Адже вже на два роки збираються витратити на нього 2 мільйони. Тим часом влада продає КП “Роксолану”, яка, за її словами, є збитковою, але, водночас якщо у неї вкласти гроші, може приносити прибуток місту. Звичайно, не останню роль у цьому відіграють депутати, які голосують за подібні рішення, здебільшого, не вникаючи у них. Тут не можна не згадати попередників, серед яких знаходилися ті, які перед тим як за щось голосувати, детально вивчали питання. Можливо тому не був проданий за їхньої каденції колишній універсам та приміщення “червоної школи”. А тут за короткий термін встигли позбутися одного комунального підприємства, створивши інше, яке немає чіткої стратегії, зате має мільйонний бюджет, який міг би йти на інші потреби міста.

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини