У Володимирі-Волинському хочуть створити нове комунальне підприємство, яке займатиметься залученням туристів

22.12.2020 | Новини | перегляди:

Під час розробки нової структури виконавчого комітету Володимир-Волинської міськради відбудеться часткова оптимізація її працівників.

“Беручи до уваги, що місто має хороший потенціал туризму, було прийняте рішення – створити комунальне підприємство “Туристично-інформаційний центр міста Володимира-Волинського”, який займатиметься залученням туристів та розробкою туристичних маршрутів. Вирішальне слово залишається за депутатами міськради”, – повідомив на брифінгу міський голова Ігор Пальонка.

У пояснювальній записці до проєкту рішень міської ради “Про внесення змін до рішення міської ради від12.12.2019 № 35/35 «Про  Програму розвитку туризму у місті Володимирі-Волинському на 2020 – 2022 роки» йдеться про кошторис, штат та обов’язки новоствореного підприємства.

Зокрема, на базі комунального підприємства буде створений туристичний сайт міста, де розміщуватиметься інформація про  об’єкти туристичного показу, здійснюватиметься системне  рекламне та інформаційного забезпечення. Крім того, в результаті прийняття рішення буде розроблено стратегію брендування та систему туристичної навігації  міста (вказівники, пілони, туристичні карти). 

Першим кроком виконання рішення буде створення юридичної особи  – комунальне підприємство “Туристично-інформаційний центр м.Володимира-Волинського” зі штатом 3 одиниці (директор, бухгалтер, менеджер) з річним фондом оплати праці 530,9 тис.грн.

Буде взято в оренду приміщення (кімната в приміщенні, яке перебуває на балансі КП “УЖК” по вул Устилузькій, 18), де розміщуватиметься комунальне підприємство “Туристично-інформаційний центр м.Володимира-Волинського”. Витрати на утримання приміщення (орендна плата, оплата комунальних послуг, закупівля меблів та проведення поточного ремонту) за попередніми даними становитиме 122,78  тис.грн.

Для забезпечення роботи підприємства необхідно буде закупити матеріали та обладнання на 427,6 тис.грн. Загалом витрати по створенню комунального підприємства на 2021 рік становитимуть 1081,28 тис.грн., а на 2022 рік – 897,0 тис.грн.

Крім того, на базі комунального підприємства “Туристично-інформаційний центр м.Володимира-Волинського” буде створено туристичний сайт міста, на що необхідно 60,00 тис.грн. на 2021 рік та 10,0 тис.грн. на 2022 рік

Для розробки стратегії брендування необхідно залучити спеціалістів, які є фахівцями з просування бренду території. У західно-українському регіоні працює “Агенція туристичних ініціатив ” в м. Дрогобичі (Львівська обл.), яка за попередньою домовленістю погодилась розробити таку стратегію. Орієнтовні витрати становитимуть 75,0 тис.грн.

Для створення якісної системи туристичної навігації містом необхідно розробити мінімум  9 стовпців з вказівниками до туристичних об’єктів та міської інфраструктури в центральній частині міста, 4 пілони з туристичними картами. Для виконання цієї роботи необхідні кошти в сумі 250,0 тис.грн.

Варто зауважити, розмови щодо розвитку туризму тривають упродовж багатьох років, навіть до туристичного маршруту німецьких партнерів наше місто внесли. Однак турист чомусь не поспішає їхати. Та якщо й завітає, що побачить окрім храмів? Порепану площу без освітлення з могильними вінками на чорних пам’ятниках? Музей, у якому роками триває ремонт і невідомо коли закінчиться? Меморіальний комплекс, на якому колишня влада не могла відремонтувати плитку, яка відвалилася біля підніжжя пам’ятника? Вали Городище, де й досі тривають розкопки? Чи може зарослу Лугу з Риловицею, фасад якої облагородили, але саму річку занедбали?

Варто додати, у питанні залучення туристів, важливим фактором є інфраструктура, яка, на жаль, бажає бути ліпшою у Володимирі-Волинському. Чи вирішить цю проблему новостворений відділ? Ні.

Можливо, перед тим, як його створювати, доцільніше вивчити досвід розвитку туризму інших міст? Для прикладу, невеличкого містечка районного значення – Тростянця, що у Сумській області, з населенням 21 тисяч осіб, яке славиться третім місцем проведення всеукраїнських фестивалів, які щорічно відвідують тисячі туристів з усієї України. Лише тоді приймати відповідне рішення.

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини