Як Володимир-Волинське теплоенерго намагається викрутитися з ситуації з платіжками, у яку саме себе загнало

14.02.2020 | Новини | перегляди:

Гарячою та найбільш обговорюваною темою у Володимирі й надалі залишається некоректні січневі рахунки за спожите тепло та гарячу воду. Споживачі вимагають пояснень, адже мешканці квартир з однаковою площею у будинках, у яких встановлені теплові лічильники, одержали рахунки з неодинаковими сумами. Різниця в нарахуванні, у порівнянні з груднем,  збільшилася  до трьох-п’яти сотень гривень.

З цього приводу люди організовували збори співвласників багатоквартирних будинків, на які запрошувалися не лише представники влади, а й спеціалісти теплоенерго. Працювала  комісія на   підприємстві, яку очолила начальник відділу збуту.  Проте однозначної відповіді так ніхто й не одержав. 

На   сайті КП «Теплоенерго» учора з’явилася офіційна інформація причин такого явища. Перш за все, йде посилання на різницю в температурі, яка у січні понизилася на 1,4 градуси.  Але чому рахунки суттєво відрізняються один від одного? Невже температурний режим вимірювався у кожній окремій квартирі або будинку?

Відповідаючи на запитання обурених споживачів, спеціалісти теплоенерго наголошували на тому, що деяким мешканцям йшли назустріч і збільшували подачу тепла. Дехто у будинку  змушений був відкривати кватирки.   

По-друге:  у грудні розрахунковий період, як на цьому наголошують в теплоенерго, становив 26 днів, у січні – 33, незважаючи на те, що календарний місяць має 31?! Якщо так, у лютому розрахунковий період становитиме 30 днів? Відповідно коригування тарифу у зв’язку зі зменшенням ціни газу більш як на 14%, не вплинуло на зменшення суми в рахунках. То про яке зменшення плати ведеться взагалі розмова? У такому випадку публічне інормування населення щодо зниження тарифів виявилося звичайнісіньким обманом або чиїмось хитрим піар-ходом.

Під час розгляду проблеми в одному із багатоповерхових будинків спеціаліст теплоенерго, обстеживши тепловий лічильник, наголосила, що там відкриті заглушки. Це відповідь фахівця?

Теплоенерго, яке швидше всього допустило помилки в розрахунках, не виявило бажання відрегулювати гідравлічний режим процесу подачі тепла, зважаючи на аномально теплу для січня температуру, й надалі займатиме позицію оборони.  Адже визнати свої помилки – рівнозначно визнати непрофесійність керівника Сергія Коби та його підлеглих.

У такому разі «ВолодимирМедіа», зважаючи на гостроту піднятої проблеми,  вважає за потрібне почути від абонентського відділу відповіді на :

Чому рахунки за тепло  при однакових площах квартир  та при однакових умовах обліку тепла та тарифах (з тепловими лічильниками та без) відрізняються один від одного ?

Чому  в одному і тому ж багатоквартирному будинку  нарахування за тепло та гарячу воду проводилося за різними схемами або методиками?

Чому плата за послуги теплоенерго  є практично індивідуальною для кожної багатоповерхівки?

Видання чекає не на відписки та посилання на кабмінівські документи, а на конкретні відповіді на кожне вищедане запитання.  

 
Новини інших ЗМІ
Випадкові новини